کانال تلگرام چیز شده chizshode@

کانالی متفاوت از هر چیز

کانال تلگرام چیز شده chizshode@

کانالی متفاوت از هر چیز

بایگانی
  • ۰
  • ۰
فیلم حرف های جنجالی حاتمی کیا درباره رشیدپورImage result for ‫فیلم حرف های حاتمی کیا درباره رشیدپور‬‎
یکی از حاشیه‌های جنجالی مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر  سخنان ابراهیم حاتمی‌کیا  بعد از دریافت  سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم "به وقت شام" بود.

حاتمی‌کیا طی سخنانی با انتقاد از صداوسیما و برنامه هفت و رضا رشیدپور گفت: من فیلمساز وابسته هستم و فیلسماز این نظام هستم. من از دوستان در سازمان سینمایی اوج تشکر می‌کنم. کسانی که سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم که  درباره مدافعان حرم فیلم ساختم و برای ساخت این فیلم از حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم و از بچه‌های سپاه که زحمت کشیدند و من را رشد دادند، استفاده کردم و از کارهایی که کردم، شرمنده نیستم.

حاتمی‌کیا افزود: این واژه‌هایی که در تلویزیون جمهوری اسلامی به نام ارگانی مطرح می‌شود جای تأسف است و من به این سازمان اعتراض می‌کنم که فیلم‌های من را 40 بار پشت سرهم پخش می‌کند ولی به محض آنکه باید افرادی را دعوت کند که از نگاه ما دفاع کند، تبدیل به اپوزیسون می‌شوند. من از صداوسیما و مدیران شبکه‌های سوم و دوم شکایتم را نزد خدا می‌برم.


0

برای دانلود فیلم حرف های جنجالی حاتمی کیا درباره رشیدپور اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی